Turkcell Rootlu OpenVPN Configi ( TTL Editor )



Merhaba arkadaşlar şimdi Turkcell Rootlu Olan OpenVpn Configini Paylaşacagız 2 Adet Olacaktır vpnbook şifreler haftada değişir biz güncelleriz herneyse bir sonraki paylaşımımızda Turkcell Rootsuz OpenVPN Bağlanma Yöntemini Paylaşacağım.

Öncelikle Hızını Paylaşmak İstiyorum :

Apn önemli değildir (apn yi ellemeyin), ilk önce buradan TTL EDİTOR İndiriyoruz.

Sonrasında MOBİL VERİYİ AÇIYORUZ.
TTL EDİTOR'e giriyoruz 

Üsteki Şekildeki Gibi Dolduruyoruz ve Tamam Diyoruz.

Sonrasında Configleri İmport Edip Opene Bağlanıyoruz .

Config 1 :  Tıkla ( 10 Kasım Güncel ) 





14 yorum:

  1. Turk telekom lazim admin kac gundur bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mms problemli fakat girmek isterseniz bu konuya bakabilirsiniz : http://www.uzunlarpc.net/2016/09/ttavea-openvpn-vpnbook-configi.html?m=1

      Sil
    2. Admin o patlayali cok oldu yeni bekliyoruz senden bulursan cok iyi olur eyvallah genede.

      Sil
  2. saolsın şifre degisince guncellersen sevinirim openvpn config edit ini pek bilmiyorumda

    YanıtlaSil
  3. Admin TTL EDİTÖR ü indirdim eror veriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef telefonunuz rootsuz , rootsuz paylasildi.

      Sil
  4. rootsuz configide bekliyoruz

    YanıtlaSil
  5. Admin import yapinca sifre istiyor

    YanıtlaSil
  6. Admin telefon rootlu TTL editorü açmıyor

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Hızlı config bekliyiruz admin krdş

    YanıtlaSil
  9. Hocam merhabalar öncelikle kolay gelsin ve buraya yourfreedom ile ilgili konu açtığım içinde özür dilerim en güncel konu bu afedin beni

    şimdi hocam ben yourfreedom premıum hesap aldım hız ayarları kendımce yaptım ve baya hızlı gezinmelerde filan hiç sorun yok sanıyesınde sitelere giriyor filan herhangi bi sıkıntı yok ama youtube yada izlesene gibi sitelerden video izlemek istiyorum en düşük 144p de bile mesela ilk 30sn si izleniyor daha sonra baglantıda kopma meydana geliyor yukarıda anahtar ve kapı açık olmasına ragmen internet bağlantısı yok diyor bunu nasıl çözebiliriz telefon samsung s3 rootlu ınternet speed master kurulu bi çözum bulursanız çok sevinirim

    tekrardan sizlerden özür dilerim

    YanıtlaSil
  10. Şifre değisti galiba admin kardeş

    YanıtlaSil

Yayın Üstü Reklam

Yayın Altı Reklam