Türk Telekom Güncel OpenVPN Configi



Merhaba herkese , tekrar hoşgeldiniz Türk telekom(avea) OpenVPN'Ye yeni config geldi size 2 adet config paylaşmayı düşünüyorum.

Neden diyeceksiniz birisi faceook'a sadece giriyor diger sitelere yavaş giriyor , diğeri tüm sitelere giriyor tabi kaç gün gidecegini bilmiyoruz inşallah uzun sürer bu configlerde patlamaz diyorum.


Buyrun Configler ;

Config 1 : Tıklayın

Config 2 : Tıklayın



13 yorum:

  1. Teşekkur ederim ins paylasimlari devam ettirirsiniz sizi devamli takip ediyorum bu paylasiminiz icinde saolun cok iyi hizida ins patlamaz :)

    YanıtlaSil
  2. Apn ayarı nedir acaba? (emeğinize sağlık bu arada)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsim : mms
      Apn : mms

      Apn budur değerli yorumunuz için teşekkur ederiz.

      Sil
  3. Hocam turkcell yok mu face paketli filan turkcell openvpn kapandı mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah kısa zamanda gelecektir.

      Sil
    2. Inşallah hocam takipteyiz

      Sil
    3. Hocam bide yourfreedom var bilirsiniz ben bu programa oldukça hakimim zaten basit bi program Türk telekom ve Vodafone de çalışıyor ama turkcell de calismiyor bu sorun turkcell in wap i kapatmasindan dolayi mi? Yada bildiginiz herhangi bir turkcell ayar varsa söyleyebilir misiniz?

      Sil
    4. Malesef söylediginiz gibi turkcell wap kapandıktan sonra ne your freedom sağlıklı çalıştı nede openvpn.

      Sil
  4. Hocam apn yi ayarladım birinci athenaction failed diyo diğeri waiting for proxr serverda kalıyo connection timeout diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam affiniza sığınarak soruyorum bu yourfreedom eski surumlerinde hiz arttirma filan yapabiliyorduk
      Yeni sürümde ayarlar kısmı biraz değişik sadece bağlantı pingleme var son sürümde hiz arttirma ile ilgili bir bilginiz var mi bedava nete giriliyor Türk telekom ve Vodafone de ama aşırı yavaş bu konuya bi el atabilirmisiniz

      Sil
    2. Sizinde dediginiz gibi güncelleme geldi , malesef freedom'dan premium almadıkça hızlanmıyor.

      Sil
  5. http://andsiber.blogspot.com.tr

    Yeni bloğum beklerim arkadaşlar

    YanıtlaSil

Yayın Üstü Reklam

Yayın Altı Reklam