Avea Vpnbook Config



Merhaba arkadaşlar tekrar bi config ile karşınızdayız artık pia bitti gibi Vpnbook Paylaşacagız bu sefer Bildiğiniz gibi Vpnbook'da Haftada Bir Şifre Değiştiriyor.

Peki Şifreyi Nasıl Öğrenebilirim ? 

vpnbook.com adresine girin biraz aşşagıya inin OpenVpn Yazan yere tıklayın karşınıza şifre kullanıcı adı çıkacaktır. ( bulamazsanız yorum yaparsınız biz şifreyi söyleriz.)

Şimdi vereceğimiz config direk giriş yapıyor şifresi günceldir.

Apn Ayarı Nasıl Olacak ? ( Mms Olacaktır. )
İsim : UzunlarPc
Apn: mms
Proxy : 127.0.0.1
B.Noktası: 8080
K.Adı: mms
Şifre: mms
APN Türü : default,mms


Vpnbook TT Configi : Tıklayın

Şifre Değisene Kadar Yavaşda Olsa Bağlanıyor.






36 yorum:

  1. Yine hata veriyor admin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatanın İsminide Yazarsanız Yardımcı olmaya çalışırız

      Sil
  2. eyw kardeş ALLAH senden razı olsun sayende okulda yolumuzu bulduk. tüm reklamlarına giriyorumkardeş bir nebze siteye yardımım olsun facede felan takipteyim . tekrar Allah razı olsun şu zpn cofiğlerinden ....
    NOT:cogu paylaştığı uygulama calışmaktadır sadece biraz dikkatli okumanız lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolun , Teşekkür ederiz Değerli ve Güzel yorumunuz İçin.

      Sil
    2. aynen kardeş sayende diyorum ya yolumuzu bulduk cofiğ satıyoruz başarıların dileyimle seni üzenlerin ben ...

      Sil
  3. İnternet paketinden yemiyordu öncekiler.Bu yer mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Admin yemez ben cogu kez denedim faturalida da kontorludede hicbir sikinti cikarmiyor, ayni sunucuyu kullanmiyor diye biliyorum. Emeginize saglik,Allah razi olsun

      Sil
  4. Admin super olmuş eline sağlık teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz teşekkür ederiz.

      Sil
    2. Bide admin gerçekten çok ihtiyacım var avea herhangi bi bedava internet varsa lütfen bi yardımcı olsan iyi olur

      Sil
  5. Adamın 8080 li çalışan proxy verebilir misin confingin içinde yazandan hariç başka

    YanıtlaSil
  6. Admin bunlar çok yavaş bizim editlediğimiz ZPN configinden verin tekrar ya

    YanıtlaSil
  7. Admin Connection reset by peer hatası veriyor tüm configler.Neden oluyor bu?Ve sadece bende mi oluyor?

    YanıtlaSil
  8. zpn cofig kulanıyordum 2 haftadır giriyordu 10 gb daha bitmedi ama bu hatayı veriyor

    linke basınız : http://hizliresim.com/rMAQLm

    YanıtlaSil
  9. Admin nasil yapiyoruz biraz daha aciklarmisin?

    YanıtlaSil
  10. Admin nasil yapiyoruz biraz daha aciklarmisin?

    YanıtlaSil
  11. Admin şu hataya bir bak:Connection Reset By Peer(ECONNRESET)

    YanıtlaSil
  12. Admin calisti ama online oyunalar acilmiyor yardimci olurmusun

    YanıtlaSil
  13. Admin mebin internetinde işe yararmı bide mebin internetinden girdiğim için siteyi açmıyo şifreyi söylermisiniz

    YanıtlaSil
  14. ADMİN VODAFONE ZPN COFİĞ VARMI

    YanıtlaSil
  15. ya kullanıcı adı gömülü içine şaşırmayın açın içini bakın

    YanıtlaSil
  16. ya kullanıcı adı gömülü içine şaşırmayın açın içini bakın

    YanıtlaSil
  17. Kardeş ilk asta iyidide simdi bağlanmiyo yardm

    YanıtlaSil
  18. Admin gitti nasıl yapacaz

    YanıtlaSil
  19. Error reading profile hatası aliyoruz admin

    YanıtlaSil
  20. Admin hadi yeni config yokmu bekliyoruz

    YanıtlaSil
  21. Teşekkür ediyorum dostum 3 günde 1 config arıyorum yeni config bulan lütfen buraya yazsın.

    YanıtlaSil
  22. Bağlanmıyor.....

    YanıtlaSil
  23. Yeni cofing bekliyoruz baglanmiyor

    YanıtlaSil
  24. Hata open VPN bitti psiphon iyi hızlı bağlantı var deneyin...

    YanıtlaSil
  25. Abi psiphon Pro girmiyor birkaç gündür hat Avea benim, siz de de aynı sıkıntı var mı?

    YanıtlaSil
  26. Çalışmıyor...

    YanıtlaSil
  27. Kalıcı yokmu arkadaşlar kapaniyo 2 günde

    YanıtlaSil
  28. Kalıcı yokmu arkadaşlar kapaniyo 2 günde

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

  30. I have the best collection in 2018
    I'm always looking for and selecting the best app for my mobile device. I chose this Android store. Quality free quality. Helpful and helpful to me. This is my home page for you to reference and install: https://iplaystoredownloadfree.com/

    Here are other application stores you can refer to:

    - Google Play windows phone Download
    - How to fix Play Store errors Download
    - Play Store for SamSung Download

    share with everyone to have the best app stores, thank you!

    YanıtlaSil

Yayın Üstü Reklam

Yayın Altı Reklam