Avea ZPN Editleme ve ZPN Config (29 Nisan )



Bildiğiniz gibi Pia Hesabının Sürekli Şifresi Değişiyor ve Sırf Bu Yüzden ZPN Editledik Yoğun İstek Üzerine Hem Nasıl Editlenir , Hem Nasıl Kullanılır Hepsini Anlatmaya Çalışacagız.


 Zaten Çoğunuz Biliyorsunuzdur Bilenler Configi İndirip Kullanıcı Adını Girip Hemen Kullanmaya Başlayabilirler.
ZPN'Ye Nasıl Kayıt Olurum ? ( zpn.im )

Buraya Tıklayın ve Oradaki Bilgileri Doldurarak Hemen Kayıt Olabilirsiniz. ( E-Posta Onayı Gerektirir ) " Geçiçi Mail "

Kayıt Olduktan Sonra Aşşağıdaki Gibi Panel Gelecektir Karşınıza Fakat OpenVPN Kullanımı Açmanız Gerekmektedir Bunun İçin OpenVPN and L2TP/IPSec: Bu Seçeneğin Yanında Enable Olacaktır Ona Basınca 1 GB OpenVPN İçin Aktif Olacaktır yanındaki 10GB'Ye Basıp Paylaşım Yapmanızı İstiyor yaparsanız 1GB 10GB Olacaktır.

Bakın Bende 10 GB Yeşil Şuan Kullanabilirim.
Eğer Orayı Aktif Etmezseniz OpenVPN Bağlanacaktır Fakat Çok Yavaş Olacaktır hatta Googleye Bile zor gireceksiniz dediklerimi uygularsanız Sorun Çıkmadan 10GB'Yi Kullanabilirsiniz.

24 nisan Configi
Config : Userscloud

29 Nisan
Config : Qfs.mobi


Configi İndirdim Kullanıcı Adımı Nasıl Editlerim ?

Bilgisayarda İseniz Not Defteri İle Bile Editleyebilirsiniz ;
Telefonda İseniz Bu Program ile Editleyebilirsiniz : Tıklayın

Burayakullanıcıadınız Yazan yere ZPN'Ye Kayıt Olduğunuz Kullanıcı Adınızı Yazmanız Yeterli Olacaktır,Kaydedin,Editledikten Sonra Configi İmport Edin Kullanıcı Adı Şifre Soracaktır.

ZPN'Ye Kayıt Olduğunuz Kullanıcı Adı ve Şifrenizi Yazın Bağlanacaktır.

Zpn Bağlanıyor Fakat Google'Ye Giremiyorum Diyorsanız TIKLAYIN !





57 yorum:

  1. calisiyor tum adimlari dogru yaptim fakat cok yavas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş Olmasının Nedeni 1 GB Sadece Aktiftir Büyük İhtimal , 10GB Yapın , Yaptıktan 1-2 Saat Sonra Tekrar Deneyin Hızlanacaktır.

      Sil
    2. Kardeş yeni hesap açtım zpn de 10gb de yeşil ama bağlantı yapamıyorum nedeni nedir acaba

      Sil
  2. sonunda becerdim admin. Yapamiyanlar dikkatle yavas yavas yapsinlae oluyo smdi hizina baktm 10 GB oldugu halde yavas

    YanıtlaSil
  3. Open vpn baglanyrm ama giremyrm zpn de ne yapicam

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Abi yaptım ama çok yavaş... Sence hangi ülkeyi seçim...

    YanıtlaSil
  6. İnternet hizi nasil. Bn yaotim biraz yavas sen hangi ulkeyi sectin

    YanıtlaSil
  7. adınızıburayayazın yaznyere kullanıcı adımı yazdım open vpn bağlanıyor ama internete girince wrng location yazıyor

    YanıtlaSil
  8. Abi configi editledimde import nasil ediyoruz yardimm lutfen ?

    YanıtlaSil
  9. En üstte 2 tane ülke var siz onları seçin , 10 dk bekleyin. Premiuma dönmeyecektir.

    YanıtlaSil
  10. Oh sonunda admin :) saol bide bu şekilde kalıcımı bide tekrarla yabiliyoruz değilmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10GB Bitince Tekrar Üyelik Açın 10GB Devam Etsin :)

      Sil
  11. Kardesim Herşeyi Yaptm tamamdr Googleye flan giriyorum Girmiyoo

    YanıtlaSil
  12. aynen abi video şart nokta fıilan var configde nasıl yapıcaz onu silcez mi

    YanıtlaSil
  13. Bu nedir kardes ya 1 saat oldu sonra kokten gitti.

    YanıtlaSil
  14. yaptım da hiç bir yere girmiyor

    YanıtlaSil
  15. Herşey oldu ancak bağlanıyor,lakin tarayıcıya girdiğimde zpn sitesine bağlanıyor ben bu sorunu nasıl halledecem lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
  16. Admin internet cok yavas tarayicida sayfayi cok zor yukluo o nnasil olacak eger bu hizda olursa kullanilmasi zor yani

    YanıtlaSil
  17. kardo ben facebooktaki konustugun kisi inanki olmuyor bak es wern de yaptim

    YanıtlaSil
  18. Hocam bağlanıyor ama zpn sayfası çıkıyor

    YanıtlaSil
  19. Bütün dediklerinizi uyguladım."Connected" diyor fakat internete bağlanamıyorum.Ve bu sorun hemen hemen yorum yazanların %80inin başına gelmiş.O kadar kişi salak değiliz herhalde.O yüzden sayın admin bey yazıyı baştan okuyun demek yerine şunun çözümünü gösterirseniz çok makbule geçer.Saygılar

    YanıtlaSil
  20. Wrong Location

    Ooops... This is not the place you want to be.

    Here's possible problems with solutions.

    Old IOS profile:
    Go to your account and download new one.

    Old OpenVPN profile:
    Go to your account and download new one.

    Typed old server ip:
    Go to your connection settings and change server ip with your new ip from your account.

    Recently changed your location:
    Wait a few minutes and try connecting again.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google girdiğimde bu yazıyor herşeyi dediğiniz gibi yaptım config dediğiniz gibi ayarladım openvpnden bağlanıyorum

      Sil
    2. Cok sağolasın UZUNLAR PC..:)))

      Sil
  21. Aynen bende cözemedim....

    YanıtlaSil
  22. Cok sağolasın UZUNLAR PC...:)))

    YanıtlaSil
  23. Importlayinca failed diyor zpnde şifre felan girince anlamadim yapamıyorum yardimci olur musunuz hesap felan aktivasyon herşey tamam 10 gb yide aldim şimdi editleyip giricem mi editlemeyi kolayca anlatir mısınız

    YanıtlaSil
  24. Admin yaptım ama 1 gb onu nasıl 10 gb yapabilirim

    YanıtlaSil
  25. Ya admin bu yukarıda resim varya hani kullanıcı adınnızı buraya uazın falan diyo o resme nasıl gelcez hangi uygulamadan yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Admin vpn de bu sıkıntı mi var 1 haftadır giriş yapamıyorum yardimci olurmusunuz

      Sil
  26. Ya admin bu yukarıda resim varya hani kullanıcı adınnızı buraya uazın falan diyo o resme nasıl gelcez hangi uygulamadan yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  27. Ben yaptım 4 5 tanede ek hesap açtım admin sana sabır versin allah ;)

    YanıtlaSil
  28. Admin benim internetim 1 gb oldu onu nasıl 10 gb yapacam yapamadım biraz detaylı anlatırmısın
    Admin bide 1 gb internet bitiyomu bitince yeni hesap felanmı açacağız bi yardımcı ol sana zahmet

    YanıtlaSil
  29. Bir hesaptan her ay 10 gb mi geliyor reis her ay guncelleniyor mu

    YanıtlaSil
  30. apn ayarları

    YanıtlaSil
  31. Kardeşim brn üye oldumda configi yapamıyorum hazırliyamiyorum yardumciolurmusun

    YanıtlaSil
  32. kardes ben iki yere ismimide yazdım confıg te tamam bglanıo ama girmıo internete baglanamıom

    YanıtlaSil
  33. Ben üye oldum ekrana mektup ile birlikte ok işareti geliyo altında ise JUST ONE MODE yazıyo onun altında da ing ce yazılar var bişey Anlamdm ne yapmam gerekiyo

    YanıtlaSil
  34. http://www.sendeyukle.96.lt/do.php?id=15

    .zip dosyasından çıkarın import edin bağlanabilirsiniz...

    http://sendeyukle.96.lt/do.php?img=18
    Resimli kanıtına bakabilirsiniz

    YanıtlaSil
  35. Hocam her adımi yaptım her şey tsmam apn falan yaptım . Bağlanmıyor calismiyor yazıyor hocam

    YanıtlaSil
  36. Unknown diye hata veriyor sürekli çözümü nedir herşey dediğiniz gibi

    YanıtlaSil
  37. Connettion timeout hatası alıyorum nası olcak programı google playden indirdim bu arada dediğiniz her şeyi yaptım sadece connect ettiğimde bu uyarıyı alıyorum

    YanıtlaSil
  38. Admin kardeş şimdi benim editlediğim configde burayakullanıcıadınız yazdığın yerden bir tane var. Bende fotoğrafa bakıp confige herşeyi yazdım fakat bağlanmıyor. Apn ayarlarımı da yaptım. Yine de olmuyor. Yardımcı olur musun Galaxy J7 kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  39. Admin bu yeni confige zpnye kayıt olduğumuz kullanıcı adlarını falan eklemeyeceZ demi

    YanıtlaSil
  40. Kardeş sürekli keainti yapıyor. Nedeni ney ve ve kesildiktensonra farkına varmasam normal interneti kulanıyot otomatikmen.

    YanıtlaSil
  41. Admin 29 nisan da patladi. Bu hic guzel degildi ya tekrar bizim editleyecegimiz config verin

    YanıtlaSil
  42. Admin patladı yeni config ne zaman gelecek

    YanıtlaSil
  43. Admin nerelerdesin ya tekrar bi kendi editlediğimiz zpn configinden ver artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan elimizde yok olursa paylaşırız zaten , yapınca 1 saat sonra patlıyor bu yüzden eklemiyoruz. Patlamayanı bulursak paylaşacağız.

      Sil
    2. Ben hala bu kedni editlediğimiz 29 nisan configini kullanıyorum vpnbook hiç güzel değil ama buda son zamanlarda sürekli unknown open vpn occured hatası vermeye başladı nedir bu hata ?

      Sil
  44. Kardeş fotodaki configle indirdigimz farkli kendi zpnmi indirdim senin configi indirdim bi editleyemedim bi yardimci ol editleyemiyorum

    YanıtlaSil
  45. Admin bu zpn.im sitesinin kendi verdigi config nasil kullaniliyor ?

    YanıtlaSil
  46. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yayın Üstü Reklam

Yayın Altı Reklam